Akcijska ponuda za dizajn vizualnog identiteta, za sve vrste poslovanja.
Sadrži:
Logotip (grafički simbol kompletnog identiteta sa pravilima korištenja u različitim tehnikama i vektorskom formatu)
Paleta karakterističnih boja (za sve segmente poslovanja)
Izbor fonta za korištenje (za različite namjene)
Poslovni dokumenti (memorandumi, posjetnice, kuverte, itd.)
Sredstva promocije (letci, fascikl – mapa)…
Dizajn vizualnog identiteta
260,00€
Opis
Dizajn vizualnog identiteta
Vaš vizualni identitet jest ono što ostavlja prvi dojam na potencijalne klijente, partnere i investitore. Kreiranje dopadljivog i prikladnog vizualnog identiteta ključan je korak u izgradnji prepoznatljivog brenda. Vizualni identitet mora odražavati osnovnu ideju vašega poslovanja i biti dosljedan neovisno o okruženju u kojem poslujete.
Nudimo Vam uslugu osmišljavanja i dizajna Vašeg vizualnog identiteta te tome pristupamo kao cjelini. Pri tome vodimo brigu o odabiru prikladnih (karakterističnih) boja u izradi logotipa – zaštitnog znaka, izgledu službenih dokumenata – računa, memoranduma, poslovnih mapa, pozivnica. Možemo Vam također napraviti dizajn promotivnog materijala (leci, brošure, prospekti, katalozi, plakati, posjetnice…). Mogućnosti su neograničene.
U našoj akcijskoj ponudi nudimo osnovni paket vizualnog identiteta koji sadrži:
- Logotip (grafički simbol kompletnog identiteta sa pravilima korištenja u različitim tehnikama i vektorskom formatu)
- Paleta karakterističnih boja (za sve segmente poslovanja)
- Izbor fonta za korištenje (za različite namjene)
- Poslovni dokumenti (memorandumi, posjetnice, kuverte, itd.)
- Sredstva promocije (letci, fascikl – mapa)
- Dizajn otiska odjeće (odjevni predmeti koje će nositi vaši zaposlenici)
- Po potrebi i dogovoru dizajn dodatnog segmenta
Što je – Vizualni identitet, kućni stil ili imidž tvrtke ili korporacije kreira se i osmišljava grafičkim dizajnom i marketingom, provodi na sve segmente poduzeća i najčešće definira pomoću priručnika osnovnih standarda. Vizualni identitet je zbir svih aspekata koje poduzeće formira kao vlastito, prepoznatljivo i konzistentno, kroz sva sredstva komunikacije, promocijom i distribucijom materijala, podjednako unutar i izvan poduzeća.