• Vizualni-identitet-prijevoznicka-firma

Vizualni identitet

Vaš vizualni identitet jest ono što ostavlja prvi dojam na potencijalne klijente, partnere i investitore. Kreiranje dopadljivog i prikladnog vizualnog identiteta ključan je korak u izgradnji prepoznatljivog brenda. Vizualni identitet mora odražavati osnovnu ideju vašega poslovanja i biti dosljedan neovisno o okruženju u kojem poslujete.

Dosljednost u vizualnom identitetu asocira i na dosljednost u poslovanju, samim time postižete bolje marketinške rezultate.

Bez obzira čime se bavite i koliko to dobro radite, bez dobro osmišljenog vizualnog identiteta teško ćete se izdvojiti od konkurencije.

Što je vizualni identitet ?

Vizualni identitet je skup svih aspekata koji poduzeće, ili organizaciju, prepoznatljivo i stalno predstavljaju kroz sva sredstva komunikacije i to ne samo prema klijentima, partnerima i investitorima, nego i prema vlastitim zaposlenicima. Općenito, vizualni identitet izražava karakteristike tvrtke te njezine vrijednosti i ambicije u poslovanju.

Što dobivate dizajnom vizualnog identiteta?

Prepoznatljivost

Vizualni identitet osigurava nekoj tvrtki ili organizaciji njezinu prepoznatljivost.

BUDITE PREPOZNATLJIVI

Za gotovo sve tvrtke, kao i neprofitne organizacija, od vitalnog je značaja da je što više ljudi svjesno da tvrtka postoji te da znaju koje su njezine osnovne djelatnosti.

Bolji imidž i reputacija

Vizualni identitet predstavlja tvrtku klijentima i partnerima te stoga pridonosi tvrtkinom imidžu i reputaciji.

Ostvarite odličan imidž i reputaciju

Općenito prihvaćeno mišljenje stručnjaka je da postoji veza između vizualnog identiteta i tvrtkine reputacije – vizualni identitet značajno utječe na korporativnu reputaciju.

Naglašenu strukturu tvrtke

Vizualni identitet izražava strukturu tvrtke, vizualizira njenu koherentnost, kao i odnose između njenih dijelova (razni dijelovi tvrtke, razni proizvodi, usluge, marketinške kampanje...).

Izrazite strukturu tvrtke

Postoje tvrtke sa samo jednom markom (brandom), tvrtke sa nekoliko vizualno različitih marki (brandova) a koje su razvijene za različite dijelove tvrtke ili za različite proizvode i usluge, te tvrtke sa nekoliko vizualno povezanih “pod-marki” koje također predstavljaju različite ali i povezane dijelove tvrtke.

Osvješčivanje zaposlenika

Vizualni identitet tvrtke ima značajnu ulogu na poistovjećivanje zaposlenika sa tvrtkom ili djelom tvrtke u kojem su zaposleni.

Osvjestite ljude o poduzeću!

Identifikacija sebe kao dijela tvrtke u kojoj rade značajna je za zaposlenike, za njihovu produktivnost i lojalnost tvrtki, a vizualni identitet ovdje igra vrlo važnu ulogu (npr. kako se radnici osjećaju u tvrtkinim radnim odjelima, da li će u slobodno vrijeme rado nositi kape ili majice sa tvrtkinim logotipom i sl.).

Osmišljavanje i dizajn vizualnog identiteta

Nudimo Vam uslugu osmišljavanja i dizajna Vašeg vizualnog identiteta i tome pristupamo kao cjelini. Pri tome vodimo brigu o odabiru prikladnih (karakterističnih) boja u izradi logotipa – zaštitnog znaka, izgledu službenih dokumenata – računa, memoranduma, kuverti, poslovnih mapa, pozivnica možemo Vam također napraviti dizajn promotivnog materijala (leci, brošure, prospekti, katalozi, plakati, posjetnice…). Mogućnosti su neograničene.

Vizualni identitet za firme ili poduzeća

Vizualni identitet kompanije odnosno njezin znak i logotip su vrlo važni. Sastavni su dio poslovne strategije svake kompanije.

Vizualni identitet poduzeća za kupce je prepoznavanje vizualno tvrtke ili proizvoda. Dobar vizualni identitet tvrtke je osnovno polazište za dobar marketing. Vizualni identitet ukoliko je pravilno dizajniran i osmišljen direktno komunicira prema vašim klijentima.

kreiranjem vizualnog identiteta tvrtke, strategijom branda, razvojem proizvoda i interaktivnim dizajnom. Svoje kreativne sokove cijedimo u kreativna rješenja za web, print, socijalne medije, on-line kamapanje i interaktivna rješenja.

 

ŠTO JE VIZUALNI IDENTITET, A ŠTO LOGO I BREND?

Vaš logotip nije vaš brend, niti je vaš vizualni identitet. Grafički dizajn logotipa, dizajn vašeg vizualnog identiteta i brendiranje imaju različite i bitne uloge koje zajedno uvjetuju imidž tvrtke ili proizvoda.
Kako bi vam pobliže objasnili:

Uz uslugu Vizualnog identiteta dobijete knjigu standarda osim pravila prema kojima je izrađen logotip (oblici, omjeri, boje, tipografija, varijacije i slično) se definira i primarno (posjetnice, letci memorandumi, omotnice, mape i slično) i sekundarno (plakati, brošure, vizuali elektronskih medija…) sredstva komuniciranja.

Stoga osim za online okruženje, osmišljavamo i izrađujemo promotivne materijale za tisak, prilikom čega vodimo računa o atraktivnim vizualima koji dosljedno predstavljaju vaš brend te s vremenom osnažuju odnos povjerenja i kontinuiteta u pružanju kvalitete.

Za Vas radimo dizajn

mnogih aspekta kompanije koji čine vizualni identitet kao što su:

  • Logotip (grafički simbol kompletnog identiteta i brenda)
  • Poslovni dokumenti (Memorandumi, posjetnice, kuverte, itd.)
  • Sredstva promocije (Letci, brošure, katalozi, knjige, internet stranice, itd.)
  • Proizvodi i pakiranja
  • Dizajn odjeće (Odjevni predmeti koje će nositi vaši zaposlenici)
  • Dizajn interijere i eksterijera (Dizajn ureda, oslikavanje izloga, pročelja i sl)

Sve navedeno čini vizualni identitet vaše tvrtke i pomaže u razvijanju vašeg brenda.

Pošaljite upit ili zahtjev!

[contact-form-7 id=”13001″ title=”Kontakt obrazac 1″]